Toyota Sosnowiec o./Dąbrowa Górnicza - Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid | Niezawodny crossover
  1. Nowe samochody
  2. Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid
  • Moc maksymalna 223 KM
  • Zasięg na silniku elektrycznym 66 km
  • Średnie zużycie paliwa 0,8–0,9 l/100 km

Hybryda Plug-in

Podwójne DNA

Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid łączy w sobie zalety napędu hybrydowego, który doskonale sprawdzi się podczas dłuższych tras, z możliwością jazdy w trybie elektrycznym podczas codziennych przejazdów na krótszych dystansach. Samochód automatycznie zmienia tryb pracy dostosowując go do charakteru trasy, a także potrzeb kierowcy. Podobnie jak w przypadku klasycznej hybrydy, auto odzyskuje część energii w trakcie jazdy, dodatkowo umożliwiając ładowanie za pomocą Toyota HomeCharge bądź zwykłego gniazdka domowego

MOŻLIWOŚCI
HYBRYDY PLUG-IN

  • Moc układu 223 KM
  • Całkowity zasięg nawet 804 km
  • Średnia emisja CO2 19–20 g/km

MOŻLIWOŚCI
TRYBU EV

  • Pojemność akumulatora 13,6 kWh
  • Zasięg na silniku elektrycznym 66 km
  • Ładowanie akumulatora 2,5 h (6,6 kW)

Moc układu

Wydajność na najwyższym poziomie

Napęd 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in oferuje całkowitą moc 223 KM, co pozwala Toyocie C-HR pokonać dystans do 804 km przy korzystaniu z obu trybów jazdy – elektrycznego i hybrydowego. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,4 s i zużywa średnio zaledwie 0,8–0,9 litra paliwa na 100 km, gdy regularnie ładujemy akumulator hybrydowy.

Toyota C-HR
  • Ładowarka pokładowa

    6,6 kW (2 x 3,3 kW)

  • Akumulator litowo‑jonowy

    13,6 kWh

  • Silnik benzynowy

    152 KM (112 kW)/5200 obr./min

  • Silnik elektryczny

    163 KM (120 kW)

Innowacyjne
zawieszenie

Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid została wyposażona w zmodyfikowane zawieszenie charakteryzujące się większą sztywnością, co poprawiło komfort prowadzenia. Zastosowano amortyzatory ZF Sachs z innowacyjnym systemem FSC, który dopasowuje siłę tłumienia do częstotliwości drgań, dzięki czemu jazda stała się jeszcze bardziej komfortowa.

Geofencing

Nowa Toyota C-HR Plug-in jest pierwszym modelem marki, w którym zastosowano geofencing, czyli automatyczną zmianę trybów jazdy między napędem elektrycznym, a hybrydowym w zależności od lokalizacji. Geofencing pomaga zoptymalizować zużycie paliwa: wystarczy wprowadzić cel podróży do nawigacji Toyota Smart Connect+®, a system samodzielnie będzie dobierał odpowiedni tryb pracy napędu, uwzględniając poziom naładowania baterii i sytuację na trasie.

Ładowanie

Szybkie i wygodne
uzupełnianie energii

Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid może być ładowana z wykorzystaniem zwykłego gniazdka domowego, ładowarki typu Toyota HomeCharge oraz z rosnącej sieci publicznych stacji ładowania. Każdy z tych sposobów jest skuteczny i bezpieczny - odróżnia je jedynie czas ładowania.

Napędy

4 rodzaje do wyboru

Nowa Toyota C-HR oferuje aż 4 różne zelektryfikowane napędy do wyboru w zależności od preferencji kierowcy. Oprócz najwydajniejszego – 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM – są to 3 klasyczne hybrydy: 1.8 Hybrid 140 KM, 2.0 Hybrid Dynamic Force 197 KM oraz 2.0 Hybrid Dynamic Force 197 KM AWD-i.

2.0 Hybrid Dynamic Force
Plug-in 223 KM
1.8 Hybrid
140 KM
2.0 Hybrid Dynamic Force
197 KM
2.0 Hybrid Dynamic Force
197 KM AWD-i

Najczęściej zadawane pytania
plug-in hybrid

Wszystkie hybrydy Toyoty, także te typu plug-in, wykorzystują sprawdzoną technologię znaną jako Hybrid Synergy Drive. Hybrydy plug-in dodatkowo są wyposażone w baterie o większej pojemności, dzięki czemu oferują zasięg aż do 66 km* w trybie elektrycznym.

Hybrydy plug-in mogą być ładowane przy użyciu zewnętrznego źródła prądu, takiego jak domowe gniazdko elektryczne, domowa stacja Toyota HomeCharge lub miejska ładowarka. Regularne ładowanie pozwala na oszczędniejszą jazdę, ale nie jest warunkiem koniecznym, gdyż po wyczerpaniu zmagazynowanej energii auto przełączy się automatycznie w tryb hybrydowy, nadal zapewniając dobrą dynamikę oraz niskie zużycie paliwa.

Podczas jazdy w trybie hybrydowym wszystkie auta Toyoty przełączają się płynnie pomiędzy dwoma źródłami napędu: oszczędnym silnikiem benzynowym i silnikiem elektrycznym zasilanym samoładującymi się akumulatorami systemu hybrydowego, ułatwiając codzienną jazdę i oferując wygodę podczas dłuższych podróży.

* Cykl mieszany, zasięg zależy od wielu czynników, w tym m.in. od warunków jazdy i wybranej wersji.

Nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid reaguje żywo na polecenia kierowcy i oferuje moc, która pozwala na dynamiczną jazdę. Dzięki doskonałej trakcji i 223-konnej jednostce napędowej przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje jedyne 7,4 s.

 

Oszczędniejsza niż tradycyjne napędy, nowa Toyota C-HR Plug-in Hybrid pozwala cieszyć się niższym spalaniem i mniejszą emisją CO2. Dodatkowo użytkownicy mogą korzystać ze wszystkich zalet oferowanych przez auta elektryczne, takich jak absolutnie cicha jazda i pełen moment obrotowy dostępny na zawołanie.

Tryb elektryczny w Toyocie C-HR Plug-in Hybrid zapewnia bezemisyjną i cichą jazdę przez aż do 66 km*. Tryb EV oferuje maksymalne przyspieszenie i jazdę z prędkością do 135 km/h**. Aby zapewnić jeszcze większą wygodę podróżowania po rozładowaniu baterii, auto przełącza się w tryb jazdy hybrydowej, wykorzystując silnik benzynowy i energię wygenerowaną podczas jazdy. Po przełączeniu w tryb hybrydowy, dzięki wykorzystaniu architektury hybrydy szeregowo-równoległej, Toyota C-HR Plug-in Hybrid nadal pozwala na osiągnięcie dużego odsetka czasu jazdy w trybie elektrycznym oraz niskiego zużycia paliwa.

 

* Cykl mieszany, zasięg zależy od wielu czynników, w tym m.in. od warunków jazdy i wybranej wersji wyposażenia.
** Osiągi zależą od stopnia naładowania baterii (SOC).

Domowe gniazdko
Toyotę C-HR Plug-in Hybrid możesz łatwo ładować przy użyciu standardowego domowego gniazdka. Zaplanuj optymalne godziny ładowania, korzystając z tańszej taryfy i minimalizując koszty.

Stacja Toyota HomeCharge
Toyota C-HR Plug-in Hybrid oferuje największe korzyści, gdy ładujesz ją regularnie. Szybka, prosta w obsłudze stacja Toyota HomeCharge przeznaczona do domu lub biura to wygodne i bezpieczne rozwiązanie. Dzięki aplikacji MyToyota możesz kontrolować i monitorować stan naładowania.

Ładowarki publiczne
Publiczna sieć ładowarek to szybki i łatwy sposób na regularne uzupełnianie energii w Twojej Toyocie C-HR Plug-in Hybrid. Aplikacja MyToyota umożliwia sprawdzenie czasu pozostałego do pełnego naładowania – jest to niezwykle przydatne podczas korzystania z publicznych ładowarek.

Pełne ładowanie Toyoty C-HR Plug-in Hybrid od 0% do 100% trwa od 2,5 h.  Dokładny czas ładowania może jednak zależeć od wielu czynników.

Płynna jazda
Zoptymalizowany styl jazdy poprawi wydajność trybu EV i przełoży się na niezwykle niskie spalanie.



Odzyskiwanie energii z hamowania

Przechwytywanie energii kinetycznej z układu hamulcowego pozwala doładować baterie i zmniejszyć prędkość pojazdu za każdym razem, gdy zdejmiesz stopę z pedału gazu. Jadąc nową Toyotą C-HR Plug-in Hybrid, możesz też ustawić preferowany poziom hamowania regeneracyjnego.



Ogrzewanie postojowe

Zdalne sterowanie klimatyzacją poprzez aplikację MyToyota pozwala przygotować samochód do jazdy, zanim usiądziesz w kabinie. Nagrzej lub ochłódź wnętrze auta na postoju, gdy samochód nadal się ładuje, bez zmniejszania zasięgu w trybie EV.

Regularne ładowanie pozwala cieszyć się niższymi kosztami użytkowania oraz jazdą w trybie bezemisyjnym przez dłuższy czas, jednak jednostka sterująca przy wskazaniu rozładowanej baterii nadal pozostawia w zapasie odpowiednią ilość energii, która pozwala na jazdę w trybie hybrydowym. Dzięki wykorzystaniu architektury hybrydy szeregowo-równoległej Toyota C-HR Plug-in Hybrid po przełączeniu w ten tryb nadal pozwala na osiągnięcie dużego odsetka czasu jazdy w trybie elektrycznym oraz niskiego zużycia paliwa.

Każda bateria hybrydowa Toyoty została opracowana, aby służyć przez cały okres użytkowania Twojego auta. Wszystkie baterie są objęte gwarancją na 5 lat/100 000 km*, którą przy regularnych corocznych przeglądach można przedłużyć do 10 lat.

 

* W zależności od tego, co szybciej nastąpi.